środa, 7 września 2016

Sesja zdjęciowa dla magazynu Winx Club



W tamtym roku wzięłam udział w konkursie ,,Zostań modelką Winx Club", który ukazał się na stronie internetowej winx.konkursiaki.pl (Klik ) . Aby wygrać sesję zdjęciową należało przesłać dwa zdjęcia twarzy i sylwetki oraz wypełnić formularz konkursowy. Zakwalifikowałam się do zdjęć wraz z innymi dziewięcioma  dziewczynkami.
Sesja odbyła się 25 czerwca 2016 r. w Warszawie w studiu fotograficznym ,,Matys-studio"( Klik )  Zdjęcia z profesjonalnym fotografem - Mariusz Martyniak, oraz stylistką, wizażystką, specjalistką od wizerunku gwiazd p. Samantą Fałkowską (Klik)  były wielkim przeżyciem i wspaniałą przygodą. Okazało się, że praca modelki wcale nie jest taka łatwa . Odpowiednia poza, uśmiech, światło, dobre wyeksponowanie ubrań, a przy tym wszystkim bycie jak najbardziej naturalną - to trudne zadanie, ale poradziłam sobie z tym znakomicie. Rzeczywiście podczas sesji zdjęciowej wszystko grało dosłownie i w przenośni. Miałam okazję poznać osobiście panią dziennikarkę swojego ulubionego od lat magazynu Winx Club - Dorotę Chojnowską , która jest podróżnikiem, prowadzi blog o prodróżach ,,Ale piękny świat" (Klik)  i pisze artykuły m.in. do takich czasopism jak National Geographic Traveler, Kontynenty, Wprost, National Geographic Polska, Podróże. Ostatnio można było zobaczyć program ,,Pokaż Nam Świat Podróżnicy" w TVN24 bis, w którym Dorota Chojnowska opowiadała o swojej wyprawie rowerem bambusowym przez Iran.
Dzięki udziale w sesji zdjęciowej dla magazynu Winx Club nie tylko posiadam pamiątkę w postaci profesjonalnch fotografii, ale też miałam okazję poznać ciekawych ludzi i ich zawody.
Zdjęcia w magazynie Winx Club z moim
udziałem ukazały się w numerze 6/2016 (sierpień/wrzesień).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za wszystkie zostawione komentarze, będą one dla mnie motywacją do dalszej pracy :)