poniedziałek, 13 marca 2017

Szycie

Hej :). Lubicie rzeczy hand made? Macie czasami potrzebę sprawienia komuś prezentu przez przytulankę czy ozdobę do pokoju? Jeśli tak, to poniżej zamieszczam link do strony z pasją mojej mamy (w przystępnych cenach). Mama zamieszcza tam zdjęcia cudeniek, które uszyła. Na mnie największe wrażenie sprawiła chmurka. A na was? Przekonajcie się sami! :)
 


                                                   Strona mojej mamy na FB (klik) 
                                                    Strona mojej mamy na Insta (klik)
                                                  

Mam nadzieję, że coś wybierzecie :) Pozdrowionka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za wszystkie zostawione komentarze, będą one dla mnie motywacją do dalszej pracy :)