środa, 19 lipca 2017

Typy przyjaciółek

3 typy fałszywych przyjaciółek🙍

 Każdy z nas ma jakąś przyjaciółkę. Fajnie jest mieć taką osobę. Niestety, większość przyjaźni, o których było mi wiadomo, okazały się być fałszywe. Ja miałam dwa takie przypadki, choć mam dopiero 10 lat. Przykro jest kiedy osoba, której ufasz, okazuje się być (nie napiszę jak bardzo) wredną. Zapraszam do przeczytania o typach takich ludzi.💗💗
 🙍
1.Dwulicowa - miałam okazję spotkać się z takim typem. Wyjechałam z dwiema ''przyjaciółkami'' na obóz językowy. Na początku wszystko było OK, ale po pewnym czasie zaczęło im przeszkadzać np.to, że źle odłożyłam talerz przy śniadaniu, czy to, że nie domknęłam drzwi, lecz na zajęciach bawiły się ze mną jak nigdy nic. W pewnym momencie zaczęło to być dla mnie przykre. W końcu zasięgnęłam rady od nowo poznanych koleżanek. Powiedziały, abym się przeniosła do innego pokoju, ale najpierw jedna z nich poszła na ''zwiady''. I dowiedziałam się aż za dużo. Moje ''przyjaciółki'' powiedziały, że jestem ,,niewychowana" i że ,,nawet drzwi nie umiem zamknąć".
Nie zauważyliście, że najpierw normalnie ze mną się bawiły, a potem mnie obgadały? To są właśnie dwulicowi ludzie i ich trzeba się wystrzegać najbardziej.
🙍
2.Lepsza - oczywiście ta dziewczyna nie jest dosłownie od Ciebie lepsza, ale za taką się uważa. Kiedy poprosisz ją o np.pomoc w wyborze sukienki, zawsze wybierze taką, żeby nie była ładniejsza od jej.
 🙍
3.Plotkara - taka przyjaciółka jest po prostu nudna. Bo co Cię interesuje jak żyją inni ludzie? Ale musisz bardzo przy niej uważać, bo jedno nieprawidłowe słowo, jeden nieprawidłowy ruch i już może obgadać też Ciebie. 
 🙎
 🙍
Wg. mnie najlepiej pasującą piosenką do tego tekstu jest piosenka Verby pt. ,,Fałszywa przyjaciółko" (klik). I najważniejsze: nigdy nie możecie się dać zmanipulować fałszywej przyjaciółce! A jeśli w waszym życiu jest taka (nie bójmy się użyć tego słowa) jędza, to jak najszybciej się od niej odseparuj! To dobrze wpłynie na twoje zdrowie psychiczne!
 Mam nadzieję, że spodobał Ci się mój post. A wy? Macie takie przyjaciółki? Piszcie w komentarzach!💗💗
🙍
Let's be friends! Follow me on Musical.ly: @bukovska.a_
                                                                    

      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za wszystkie zostawione komentarze, będą one dla mnie motywacją do dalszej pracy :)